Frågor och svar

Här kommer svar på frågor som vi har fått in senaste veckan:
 
Anonym, till båda:
Favoritfärg? Favoritårstid? Skola? Klass/årskurs? Bor vart i Sverige? Hobby?
Svar, från Joss (Alicia svarar senare):
Mintgrön o orange. Sommar! Kunskapsskolan. Ska börja sjuan. Bor i Stockholm. Min hobby är dans.
 
Fråga till Alicia som hon svarar på när hon kommer tillbaks ;)
 
Rikard, till Joss:
Vad har du för dator?
Svar:
En liten samsung dator som är rosa. Nummret eller själva laptopen är NC10.
 
Här kommer bilden på hur mina naglar blev från Anonym
 
Hoppas att ni fick svar på några frågor som ni hade, men fortsätt att ställa i komentarerna =)
 
 

Kommentarer
Postat av: william

fina naglar:D

SV; Naw tackar så hemskt mycket:D Blir så Glad:3
Och säg gärna vad du tycker om mina "Too Ghoul for School" Skisser som jag har ritat:)

2012-08-08 @ 16:07:29
URL: http://funnyones.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0