JAG HATAR LÄXOR

Ja, som rubriken lyder! Jag hatar verkligen läxor! Det är så himla tråkigt!!!!! Men jag själv tycker att jag har pluggat på ganska bra så ska nog kolla på Biggest Loser Svergie- avsnittet från förra torsdagen som jag inte sett än.
Fast man vet ju aldrig om mamma går med på det…
Imorgon är det nya tag och så ska jag plugga ännu hårdare. Men imorgon är det jumpa och musik -.-'
Älskar musik i sej själv men INTE ämnet, har en jätte dåligt lärare!!!!
Aja men det är några timmar kvar tills imorgon som tur är. Nu ska jag plugga liiiite till så kanske jag känner att det är okej att se Biggest Loser Sverige!
Bloggar sen!
Pöss Alicia


Kommentarer
Postat av: EllsBells

Vad är det för fel på musiken? JAG ÄLSKAR DEN!!! ♥♥♥

2012-03-19 @ 20:33:59
URL: http://ellsbells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0